Ukończyła klasę dyrygentury symfoniczno-operowej prof. Mieczysława Gawrońskiego w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego (2013) i studia podyplomowe z zakresu zarządzania placówkami kultury na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu (2019). Umiejętności dyrygenckie doskonaliła podczas kursów mistrzowskich prowadzonych przez Jina Wanga, Jormę Panula, Marka Herona, Tadeusza Strugałę, Gabriela Chmurę i Rafała Delektę. W 2013 r. otrzymała zaproszenie od Baltic Youth Philharmonic do wzięcia udziału w Usedom Music Festival w charakterze asystenta Kristiana Järvi, została też półfinalistką konkursu Jeunesses Musicales International Conducting Competition w Bukareszcie.
Podczas edycji Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie miała możliwość współpracować z czołowymi kompozytorami tego gatunku takimi jak: Hans Zimmer, Elliot Goldenthal, Dario Marianelli, Patrick Doyle, Trevor Morris, Daniel Licht, Jeff Beal, Ramin Djawadi, Jocelyn Pook, Harry Gregson-Williams i z wieloma innymi.
W 2015 r. zaczęła współpracę z Teatrem Wielkim w Poznaniu, gdzie objęła kierownictwo muzyczne nad premierowymi spektaklami m.in.: Anny Kareniny, Napoju Miłosnego, Don Juana i Izolacji.
Dzięki udziałowi w programie „Dyrygent – rezydent” pełniła funkcję dyrygenta – rezydenta Orkiestry Akademii Beethovenowskiej. W 2017 r. znalazła się w gronie pięciu stypendystów programu Dartington International Summer School. W 2020 r. została stypendystką Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a w 2021 r. laureatką Teatralnych Nagród Muzycznych im. Jana Kiepury w kategorii „Najlepszy Dyrygent”.
Współpracuje z wieloma uznanymi polskimi i zagranicznymi twórcami. W jej repertuarze znajduje się muzyka symfoniczna, operowa, operetkowa, baletowa, filmowa czy musicalowa.
Dyrygentka skupia się też na popularyzowaniu muzyki klasycznej i bierze udział w projektach edukacyjnych (m.in. autorski podcast „Uważaj! Opera” czy prelekcja TED).
Dyrygowała m.in. takimi zespołami jak: George Enescu Philharmonic Orchestra, Romanian Royal Camerata, Orkiestra Akademii Beethovenowskiej, Orkiestra Teatru Wielkiego w Poznaniu, Orkiestra Opery Wrocławskiej, Orkiestra NFM Filharmonii Wrocławskiej. Ale także Orkiestrami Symfonicznymi: Filharmonii Częstochowskiej, Filharmonii Szczecińskiej, Filharmonii Kaliskiej czy Orkiestrą Filharmonii Krakowskiej, Orkiestrą Kameralną miasta Tychy AUKSO, Orkiestrą Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa Sinfonietta Cracovia, Płocką Orkiestrą Symfoniczną, Toruńską Orkiestrą Symfoniczną, Elbląską Orkiestrą Kameralną i Sepia Ensemble.
W 2022 r. obejmuje funkcję Dyrektora Artystycznego Orkiestry Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa Sinfonietta Cracovia.